reklama

Proroctvá alebo humbuk pre nič?

Profesor diplomatickej akadémie MZV Ruska Igor Panarin vyslovil jednoznačný názor že v roku 2010 je plánovaný rozpad USA. Malo to byť v júli 2010, krach dolára a rozpad USA mala byť do konca novembra 2010. /to však zatiaľ nestalo, ale čo ak sa len mýli v čase?/ Podľa jeho slov, pomôcť dokážu tri nové veľmoci - EÚ, Čína a Euroázijský zväz.  Osobitnú úlohu v svetlej budúcnosti má mať Rusko.  Má sa vraj stať centrom Euroázijského priestranstva, do ktorého mimo krajín Spoločenstva nezávislých štátov, môže vojsť aj Mongolsko, a celý rad štátov Východnej Európy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čo sa týka Ameriky, mohla by sa rozpadnúť na šesť častí a každá z nich by sa dostala pod protektorát niektorej inej krajiny. / nepravdepodobné/ Podľa Panarina sa kríza v samotnom Rusku skončí, keď začne rozpad USA...

Panarin je teda odvážny. V jeho prípade je však pravdepodobné, že keby sa narodil v Amerike, čítali by sme teraz prognózu presne opačnú...

Sibyla, Edgar Caysi , Vanga ... Nejaký ďalší proroci...?

Čo tak proroctvá palmových listov?

Informácie sú však nejasné. Má ísť o to, že pred 5000 rokmi založil nejaký svätý v Indii tzv. knižnicu, kde sú na palmových listoch spísané osudy asi 80 000 ľudí, ktorý v budúcnosti túto knižnicu navštívia a opýtajú sa na svoj osud. Čo je na celej veci zvláštne, vraj každý kto príde do knižnice má tam svoj osud napísaný, a kto nepríde, tak ho tam jednoducho automaticky nemá. Vraj majú existovať i proroctvá pre ľudstvo, to je však veľmi diskutabilné, a dá sa predpokladať že na palmových listoch sú len osudy konkrétnych ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

/Celé to však môže byť len dobrý kšeft.../

Niečo málo od Vangy –

2010 – začne tretia svetová vojna, potrvá do 2014 a budú v nej použité jadrové zbrane.

2011 – moslimovia začnú vojnu s Európou.

2014 – nové závažné choroby

2018 - Čína sa stane svetovou veľmocou.

2023 – menšia zmena na obežnej dráhe

A tiež:

2043 – svetová ekonomika prosperuje, vládnu moslimovia.

2127 – Maďarsko zachytí signály s vesmíru /a že zrovna Maďarsko...!?/

A ďalšie roky – kolónia pod vodou, ľudia sa stanú polo robotickými, neskôr sa stanú nesmrteľnými, vznikne nové náboženstvo, zmenené zákony fyziky, objavenie mimozemského života, energia z ničoho, cestovanie naspäť v čase, odhalené tajomstvo vesmíru, koniec života na zemi, asimilácia s mimozemšťanmi, život na iných planétach, pochopenie Boha, nájdené hranice vesmíru, avšak nikto nevie čo s tým, rozhodnutie opustiť hranice vesmíru

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5097 – koniec sveta / to je zvláštne, akurát po pochopení Boha, nastane koniec sveta... ešte šťastie, že sa keď sa s ním občas rozprávam, neodpovedá mi...../

A čo tak proroctvo indiánskeho kmeňa Cree?

Až keď vyrúbete posledný strom,

Keď otrávite poslednú rieku,

Keď ulovíte poslednú rybu,

Prídete na to, že peniaze sa jesť nedajú.

Rozhodla som sa, že si toto proroctvo indiánov nalepím na okno. A nalepím ho na každé okno, ktoré uvidím...

A teda podľa vzoru všetkých tých prorokov, som si povedala, že aj ja by som chcela mať nejakú víziu....prečo nie? Ja predsa môžem byť tiež prorok, okrem toho, je otázne či Vanga naozaj povedala to všetko o mimozemšťanoch, alebo si to už len niekto v jej mene domyslel......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som sa uviedla do hypnotického spánku...túžobne som dúfala, že sa objavia vízie... A zistila som, že som asi vážne talent... Začali sa mi objavovať obrazy, ktoré som si neskôr celá spotená napísala na papier:

-Sociálne napätie, od roku 2010 zhruba do 2017.

- Tak do troch rokov výrazne stratí svoju hodnotu dolár ale i euro. Zdražovanie, kolapsy bánk a strata úspor. Najviac sa to však dotkne USA, a dokonca Austrálie. /videla som veľa klokanov/

Vo Švajčiarsku sa podaria veci zastabilizovať. /to Rusko sa mi tam ale tiež akosi čudne motalo/

- Lokálne nepokoje /ale tretiu svetovú vojnu som nikde nevidela./

- Zhruba od 2020 bude situácia stabilizovanejšia, ale začnú silnieť prírodné katastrofy

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a nové choroby ktoré bude problém liečiť.

- Veľké nebezpečenstvo až okolo roku 2030 kedy môžu byť v konflikte medzi Pakistanom a Indiou nasadené jadrové zbrane. Pravdepodobne si to pohádžu len medzi sebou.. /tí ľudia boli v turbanoch, a všade bolo veľa kôz, tak predpokladám že to bol Pakistan a India./

- Okolo roku 2040 dôjde k zlepšeniu pomerov i na sociálnej úrovni, i vďaka ľuďom ktorí začnú premýšľať novým, lepším spôsobom. /zvláštne sa to zhoduje s Vangou/

Do ďalších vekov sa mi už nechcelo nazerať, tento bod aj tak úplne stačil...Potešilo ma to.

Možno tam budem vtedy i ja, /hoci som neplánovala toľko sa dožiť/ veď kto by nechcel vidieť nový svet? Možno by som mohla aj ja povedať nejaký nový návrh. To by bolo skvelé! Môj nápad by sa týkal nového platidla: platili by sme čokoládovými dukátikmi!

A tak sa teším na sladký, nový svet....

lenka vdovjaková

lenka vdovjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kvapka z mora a more zároveň Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu