reklama

Tajuplný svet

Jasnovidci, hádači kariet a iný šarlatáni... Poviete si... áno, určite je dobré pochybovať o serióznosti šarlatánov, ale celkom určite nie je dobré odsudzovať vykladačov kariet paušálne. Existuje mnoho ľudí ktorí sa vážne zaoberajú oblasťami ako je čítanie z kávy, či z tarotových kariet a týmto spôsobom nachádzajú riešenia. Ak to človeku naozaj pomáha, treba to využiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ja som bola trochu divné dieťa od malička. Vedela som vykladať sny a všetkých našich známych som odhadla na prvý krát. Karty boli pre mňa fascinujúce, otvárali mi bránu do tajuplného sveta o ktorom som až neskôr pochopila, že nie je až taký tajuplný ako sa zdá. Mám ale trochu nevýhodu oproti niektorým vykladačom kariet - nepoužívam nič teatrálne, dokonca nemám ani mačku, a ani sa nerozprávam s anjelmi .. ak náhodou anjeli existujú - ospravedlňujem sa im - ale ja som zatiaľ ešte žiadneho nestretla...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za to si myslím že je to všetko len o mozgu.. Človek bežne využíva tak 5 až 10% jeho kapacity. Možno by sa to dalo vysvetliť ako analógia k počítaču. Povedzme, že každý máme v hlave super výkonný počítač /teda neviem či každý - ale buďme chvíľu optimisti/ ktorý šľape na plno. Problém je, že je zahltený obrovským množstvom zbytočných informácií... Preto máme aj vysokú spotrebu energie pri takom malom výkone. .. Občas stres pomáha na rýchle ,,otvorenie" intuície - ale to je skôr už pud sebazáchovy... Myslím si že na to, aby vôbec človek mohol aktivovať aj nejaké iné časti mozgu ktoré by mohli viac poukázať na intuíciu je potrebné naučiť sa byť pokojný, odolávať stresu.. ,,Čistá hlava" je kľúčom k otvoreniu ďalších vecí... . Čistá jasnovidnosť je pritom ale veľmi vzácnym javom...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja hľadám kľúč k pochopeniu vešteckých kariet a najmä ľudskej psychiky ktorá je stále tak veľmi neprebádaná...

Pre mňa je totiž vesmír plný energie a rôznych vibrácií - tieto prúdy sa snažím vnímať... Základné zmyslové vnímanie má každý - to tzv. mimo zmyslové je potrebné rozvíjať a cvičiť. Posilňuje to aj vôľu, rozvíja poznanie a dáva poznať úžasnú moc prírody. Karty sú pritom pomôckou, prostriedkom k nadviazaniu kontaktu s ,,iným rozmerom". Sú prostriedkom, ako je napríklad virguľa pomocou ktorej je možné nájsť vodu. Virguľa prezradí určité informácie vďaka svojmu chveniu, podobne ako to robia karty pomocou svojich obrázkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čítanie s kariet je pre mňa možnosťou vedieť sa uvoľniť. Prijať to čo z človeka vyžaruje, aké sú jeho pocity, potreby, túžby starosti... Pomocou kariet ktoré ma dokážu uvoľniť, dokážem lepšie tieto podvedomé signály vnímať a cítiť. Zjednodušene povedané, intuitívne sa naladím na biopole človeka a vnímam to aký je, ako sa chová v určitých situáciách, ako sa ,,hýbe" v rámci svojich osudových mantinelov.. Ale tiež i jeho pre dispozície na rôzne ochorenia a pod.

V zásade hľadám prirodzené vysvetlenia pre javy ktoré sú z väčšej časti zavrhované ako nadprirodzené a zastávam názor, že pokiaľ sa vôbec niečo deje, pravdepodobne sa tak deje v medziach prírodných zákonov..

lenka vdovjaková

lenka vdovjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kvapka z mora a more zároveň Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu