reklama

Voňavé bylinky proti kašľu

Mama mala vždy veľmi blízky vzťah k bylinkám, a ja som s ňou vždy s veľkým záujmom pripravovala rôzne sirupy od kašľu, receptúry na čaje i mastičky na boľavé kĺby. Som je za to vďačná,  lebo teraz som i ja vášnivou zberateľkou kadejakých trsov trávy, korienkov a kvetiniek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Moji najbližší ochoreli...Je také obdobie... Postihlo to i mňa... Nedávala som si veľmi pozor, nenosila som čapicu ....Chorobu treba vždy v prvom rade vyležať a vypotiť.. Ja  som to však teraz kvôli ,,strašne dôležitým  povinnostiam ktoré treba urobiť“ trochu flákala a kašeľ sa akosi rozkašlal viac než by som čakala... Áno, už si ľahnem, povedala som si ... a uvarím si čaj...

Možno ste tiež chorý a pijete nejaký skvelý ovocný čaj s citrónom a cukrom. Možno pohodlné, no nie veľmi účinné a ani veľmi zdravé.  Akurát tak trochu tepla do hrdla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S čajom ktorého receptúru vypracoval charizmatický ľudový liečiteľ, páter František Ferda /1915 – 1991/ je trochu väčšia námaha, ale už po prvej šálke cítim od kašľa úľavu, a tak  budem rada keď sa aj vy necháte inšpirovať.  Pomôžu i bylinky z lekárne, avšak vyberte si len sypané:

1 lyžica myšieho chvosta

7 klinčekov

1 lyžica podbeľu

1 lyžica rasce

1 lyžica dubovej kôry

1 lyžička citrónovej šťavy

1 lyžica medu

Všetko treba dať do pol litra vody , 8 minút variť a ihneď scediť. Treba piť denne 7 až 14 dní.

Veľa zdravia.

lenka vdovjaková

lenka vdovjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kvapka z mora a more zároveň Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu