reklama

Mentálny program

Všetko plynie... Bolesť a trápenie,  či naopak veľká radosť, sú na každom kroku.. Na ktorej strane ste vy? Možno od malička žijete v neistote, máte pocit že problémy vás neustále navštevujú, že sa vám smola stále lepí na päty. Stále pociťujete nejaký útok a necítite sa dobre vo svojej vlastnej koži...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hovoríme o svetovej kríze hospodárskej, finančnej, klimatickej, ale v prvom rade zabúdame na krízu duchovnú, lebo práve tam začínajú všetky naše problémy..

Naše mentálne programy...Závislosti.. Mentálne programy ktoré nám spôsobujú bolesť sú klamné, sťažujú nám život.

Utkvelý klamný mentálny program sa tvári ako pravdivý. Tento klam však začne existovať svojim životom ako pravda a čoraz viac začne rozširovať pole svojej pôsobnosti na každého koho zasiahne a ovplyvní.

Len počas jedného dna máte asi takých sto ,,musím“, ,,nesmiem“, ,,nedostanem“, ,, nedokážem“ , ,,stíham“, ,,nestíham“, ,,som poctivý“, ,,som nepoctivý“, ,,som rovný“, ,,som bojovník“, ,,som zbabelec“... nemám ušetrené na penziu lebo... tak si kupujem los lebo... to je jediný spôsob ako môžem zarobiť väčšie peniaze.. lotéria života ....večer si pozriem v televízii film, hlavne aby vôbec niečo dávali,  nič si nezaslúžim, nič sa nezlepší... prikryjem sa po uši paplónom, lebo som z toho celého dna príšerne unavená.. a tak je ďalší krásny deň za nami..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A kde je život? Žeby zajtra? Áno, zajtra budem žiť...

No to sotva... Kolotoč sa len zopakuje. Vyliezť z neho je vlastne nemožné -  ,,nemám prostriedky na to aby som to dokázal, nemám peniaze, ani zdravie po tých všetkých traumách, a vlastne vôbec nič aby som aspoň niečo dokázal.. navyše všade okolo je kríza a to sťažuje úplne všetko, akúkoľvek malú nádej....“

Aj spoločenské programy majú iba jediný cieľ – držať ľudí pod kontrolou temnoty každodenného ťažkého života len preto, aby  bojovali o to chabé šťastie, ktoré je ešte aj navyše nutné chrániť pred ostatnými, pretože ľudia sú zvyknutý na to, že aj to málo im niekto vezme...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale kto to vlastne všetko spôsobil? Svet okolo či ja?

Pokiaľ však človek nepochopí, že si všetko priťahuje do svojho života sám, sotva sa niečo ,,lepšie“ môže stať..

Aj pochopenie zla sa stane vtedy možnosťou posunu a nie pádu..

Som sám? A kto za to môže? Možno sa sám dostatočne nemilujem a odmietam ostatných okolo seba..

Máte problém so svojim partnerom? Kedy ste sa s ním naposledy rozprávali? Vyjasnite si to.. nedá sa s ním rozprávať? Alebo sa vlastne nedá rozprávať s vami, lebo váš vzťah vás už vlastne ani nebaví po tých rokoch ,,trápenia“..? Svoj vzťah ste ale nikdy nechceli tvoriť, iba ste ,,niečo prijali“, očakávali.. a čakali... a nežili...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemám peniaze? Ale veď peniaze sú všade okolo, prečo ich nedokážem ,,pritiahnuť“?...

Kde je teda zárodok programu, blbosti v hlave ktorá spôsobila môj neúspech?

 Lebo obviňujem svoju rodinu že mi nedala dostatočné vzdelanie? Lebo obviňujem rozkrádačov tohto štátu ale pritom som sa im venoval mentálne viac, než svojmu vlastnému vývoju?... Vari sa mi nikdy nič nepodarilo? Či aspoň niekedy niečo? Vyjasnite si to...

 Kedy ste si vytvorili malý program – malého mravca, z ktorého je dnes obrovský slon?

Kríza? Vypnite televízor... Venujte sa niečomu rozumnejšiemu.... Vy ste tvorcovia svojej reality.. V skutočnosti dnes už nie je absolútne nič rovnaké ako bolo včera... Akurát len tie samé programy a tie samé temnoty v hlave... Váš život ovplyvní iba to čo doň vpustíte, aj keď stále tvrdíte, že to vaše okolie ovplyvňuje váš život – to je klam, v skutočnosti je to úplne naopak. Sami si tvoríte svoje okolie svojimi názormi, postojmi.. Okrem toho ste na ne jednoducho chronicky namotaní, máte kopu predsudkov a blokád.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak zdá sa,  jediná cesta je, aby ste sa snažili o ich vyjasnenie....  Stačí mať odhodlanie k rastu, tak sa budú uvoľňovať putá neslobody. Úlohy slúžia k sebarealizácii, a tak aj akékoľvek ,,problémy“ budú zrazu možnosťou  k zlepšeniu svojho života.

lenka vdovjaková

lenka vdovjaková

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kvapka z mora a more zároveň Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu